Márka platform, Bemutatkozik a Google Marketing Platform - Google Analytics Súgó


Archívum, nem frissül.

  • Stylehub. Ecommerce platform divat- és lifestyle márkák számára.
  • Aranybánya jövedelem az interneten

A jelentős sokadalom ellenére többször is összefutottam régi ismerőseimmel Berényi Konráddal és Kis Ervin Egonnal. Váltottunk is néhány szót — leginkább csak locsogtunk.

márka platform

Most viszont, egy héttel a konferencia után érdekes szakmai blog-beszélgetés alakult ki. Egon egy blogbejegyzésében ugyanis arról írthogy a felületek helyét a tartalom vette át, de erről a médiatulajdonosok főképp a tévések nem hajlandók tudomást venni.

Promotáld termékeidet egyszerűen.

Pontos megfigyelés. Korábban a napi és hetilapok szenvedtek ezzel problémával, ma leginkább a tévések mobilos сиалис при простатите отзывы mutatják, hogy az új lehetőségekben csak régi önmaguk kiterjesztésének a lehetőségét látják.

Egyetértek Egonnal, a közönség nagyobbik része ma már a tartalmakat keresi, ez a tartalom pedig egyre márka platform elszakad az hagyományos felületekről, sőt, a jól definiálható platformoktól is.

Videót tartalmat nézünk, ami eredetileg talán film volt, most a YouTube-on jelenik, meg, ami a Facebookba, vagy egy blogba épül be… Akkor most mi is a platform, a felület, a csatorna? Egy biztos: a tartalom.

  • Catwalk | A kihagyhatatlan cipődivat | DEICHMANN
  • Személyes bináris opciós stratégiák

Konrád Egon bejegyzéséhez fűzött kiegészítésében arról írhogy azért nem kell siratni a kiadókat, a felületek, csatornák márka platform is erős marad a márkák szerepe. Konrád példát is hozz: A Yahoo!

Ez a cikk a Universal Analytics szolgáltatásról szól.

Nos, szerintem Konrád téved. A Tumblr és minden más közösségi hálózat tartalma gyorsan romló áru. Nem sokat ér.

márka platform

Egyetértek viszont abban, hogy a nagy médiacégek minden nehézségük ellenére még mindig erős márkával bírnak. Az ügyesebbek ezt a márkát kihasználva képesek lavírozni a márkákat kevésbé respektáló közösségi térben is.

  1. Legyél Te a következő világhírű A Stylehub egy meghívásos platform.
  2. Сделанное однажды может быть переделано обратно, если Диаспар того пожелает.
  3. Az opciós utalványok és azok megfelelői

Aki erős márkát akar, azt csak a birtokolt média céges web, blog,microsite stb. Nem véletlen, hogy az utóbbi időben egyre több vállalat kezd kiadóként viselkedni, intenzíven és folyamatosan tartalmat termelni.

márka platform

Aki elhiszi, hogy csapán a közösségi hálózatokra alapozva felépítheti és fenntarthatja márkáját, homokra próbál várat építeni.

A felületek, platformok, csatornák folyamatosan változnak, alakulnak — tartalomra viszont mindig szükség lesz.